سوالات متداول

سوالات متداول

سوال های متداول قبل از خرید

هزینه شارژ پنل و اپلیکیشن ما کاملاً رایگانه
بله، بدون نیاز به سیب اپ و ناردون
- میزان مسافت - مسیر طی شده - نقاط و مدت مزمان توقف - سرعت
بله، زبان گوشی شما به هر زبانی باشه، اپلیکیشن هم به همون زبان براتون باز میشه

سوالات متداول بعد از خرید

1- از شارژ اعتباری سیمکارت داخل دستگاه مطمئن باشید 2- اگر سابقاً بسته اینترنت تهیه کردین و مدت یا حجم آن تمام شده، یا باید بسته را تمدید کنید و یا طرح آزاد مصرف اینترنت را فعال کنید: ---- راه های فعالسازی مصرف آزاد اینترنت: 1- از طریق قرار دادن سیمکارت در یک تلفن همراه و شماره گیری #4*3*555* برای سیمکارت های ایرانسل و شماره گیری #114*100* برای سیمکارت همراه اول 2- از طریق اپلیکیشن همراه من برای سیمکارت همراه اول و ایرانسل من برای سیمکارت ایرانسیل ---- در صورتی که سیمکارت خاموش است به واحدی که دستگاه را برای شما نصب کرده مراجعه کنید یا با پشتیبانی 02191006515 داخلی 2 تماس حاصل فرمایید
1- ممکن است رمز عبورتون رو داخل پنل یا اپ تغییر داده باشید، در صورت فراموشی با پشتیبانی تماس گرفته و درخواست ریست کردن پسورد رو بدین 02191006515 داخلی 2 2- احتمالاً به جای انتخاب گزینه ی سریال، نام کاربری را انتخاب کردین به عنوان بالای صفحه ی اپلیکیشن توجه کنید، اگر نام کاربری را انتخاب کردید، به صفحه ی قبل برگشته و مجدداً سریال را انتخاب کنید 3- در صورت نبود هر کدام از احتمالات بالا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید 02191006515 داخلی 2
گزینه ی سریال یا IMEI برای اشخاصی که فقط یک عدد ردیاب تهیه کردند - گزینه نام کاربری یا USERNAME برای سازمان ها و اشخاصی که بیشتر از یک عدد دستگاه تهیه کردند - گزینه آخر برای راننده های ماشین های سازمانی که چند دستگاه تهیه کردند و راننده بصورت جداگانه نیاز به ردیابی مسیله نقلیه دارد
هر دستور مشخص هست که چه کارایی داره، مثلا خاموش کردن، دزدگیر، میزان حساسیت سنسور ضربه و ... . ولی در صورت متوجه نشدن گزینه ها میتوانید با دیدن فیلم راهنمای عمومی اپلیکیشن از کارایی گزینه ها مطلع شوید
شماره سریال به صورت برچسب روی دستگاه وجود داره و میتونید اونو جدا کرده و نگهداری کنید، اما در صورت فراموش کردن یا نداشتن شماره سریال میتونید کلمه ی where رو برای دستگاه ارسال کنید و شماره سریالی که با عدد 720شروع میشه رو تو گوشیتون ذخیره کنید
اگر هنوز جواب سوالتون رو نگرفتین میتونید با پشتیبانی شرکت با شماره 02191006515 داخلی 2 تماس بگیرید یا از طریق میانبر واتساپ داخل سایت به هر کدوم از همکاران ما پیام بدین و ازشون کمک بگیرید.
کلمه YUNTRACK را در اپ استور و پلی استور جستجو و اپلیکیشن را نصب کنید
به مرکزی که نصب شما را انجام داده تماس گرفته و درخواست باز کردن و بستن روی خودروی جدید را بدهید. در صورت در دسترس نبودن آن مرکز، با بخش پشتیبانی 91006515 داخلی 2 تماس گرفته و درخواست اعلام مرکز جدید کنید
تمام تنظیمات دستگاه خودکار بوده و نیاز به انجام کار خاصی از سمت شما نیست، دستگاه حتی در صورت تغییر اپراتور سیمکارت نیز نیاز به تنظیمات ندارد و در صورت روشن شدن، مجدداً اتوماتیک راه اندازی خواهد شد
به واحدی که دستگاه را نصب کرده مراجعه کنید
به کمک نیاز دارید؟
مشاوره فروش و خدمات
پشتیبانی واتساپ